Bli skolebesøker for Økonomisk Institutt

Leter du etter en relevant og fleksibel deltidsjobb? Ønsker du å dele ditt engasjement og kunnskap om samfunnsøkonomi?

Bildet kan inneholde: mote, stående, interiørdesign, rød, komfort.

llustrasjonsbilde: UiO

Hva gjør en skolebesøker?

Det samfunnsvitenskapelige fakultet sender studenter som brenner for sitt fagfelt på besøk til videregående skoler. Som skolebesøker holder du et faglig innlegg, forteller om vårt studietilbud, karrieremuligheter og om hvordan det er å være student. Målet er å vekke elevenes interesse for samfunnsøkonomi og å studere ved UiO.

Hva slags erfaringer får du som skolebesøker?

Du vil få god erfaring med å holde presentasjoner og formidle faget. Du kan samarbeide med andre skolebesøkere, og ta del i et gjennomarbeidet opplegg for skolebesøk. Jobben gir svært relevant arbeidserfaring som du kan dra stor nytte av etter studiene.

Vi ønsker oss deg som er:

• Student på et av våre studieprogram i samfunnsøkonomi. Fortrinnsvis på siste del av bachelor, eller på masternivå.
  • Trygg på det faglige
  • Engasjert i studiene
  • Glad i muntlig formidling (på norsk)
  • Helst kan forplikte deg til ett år eller mer

Arbeidstid og lønn:

Skolebesøkene foregår i hovedsak på dagtid underveis i høst –og vårsemesteret. Arbeidsmengden er fleksibel, og du lønnes på timebasis (statens lønnstrinn 39). Du vil få opplæring.

Hvordan søker jeg?

Søk på stillingen som skolebesøker via dette nettskjemaet (klikk på lenken).

Har du spørsmål kan du ta kontakt via post@econ.uio.no

Søknadsfrist: 20. februar 2024, innen kl. 13:00.

Emneord: Skolebesøk, Samfunnsøkonomi, Matematikk, Økonomi, Samfunnsvitenskap, Skole Av Økonomisk Institutt
Publisert 6. feb. 2024 15:17 - Sist endret 6. feb. 2024 15:17