Infrastructure – Winter Seminar in Human Geography 2024

Velkommen til vinterseminaret i samfunnsgeografi! Seminaret er åpent for studenter og vitenskapelig ansatte på universiteter og høyskoler, i tillegg til andre som ser nytten av samfunnsgeografi i eget arbeid. Årets tema er "infrastruktur".

Program til vinterseminaret

Med vinterseminaret ønsker vi å skape gode diskusjoner mellom kolleger og fagfeller over hele landet. Vi håper derfor at mange vil vise interesse for seminaret og la seg inspirere av temaet til å organisere sesjoner, panelsamtaler og annen møtevirksomhet.

Masterstudenter i samfunnsgeografi kan få hjelp til å utvikle plakater med en presentasjon av sitt forskningsprosjekt.

Vinterseminaret er tospråklig med forskjellige sesjoner på engelsk og norsk. Seminaret går over to dager og inkluderer et sosialt kveldsarrangement. Vi møtes først i Professorboligen, Karl Johans gate 45, tirsdag 5. og onsdag 6. mars.

Arrangementet er gratis, men inkluderer ikke transport, losji eller mat/drikke (unntatt lunsj).

Meld deg på her!

Har du spørsmål eller innspill, send en e-post til Per Gunnar Røe: p.g.roe@sosgeo.uio.no

Publisert 12. feb. 2024 10:55 - Sist endret 12. feb. 2024 15:03