English version of this page

Andre arrangementer

Kommende

Tid og sted: , Eilert Sundts hus, auditorium 1

Tema: Negative demokratitrender og sikkerhetspolitiske utfordringer anno 2024

Tidligere

Tid og sted: , Blindern Campus, University of Oslo

University of Oslo and EITM Europe are inviting PhD-students and junior faculty to our 2024 Summer Institute «The Foundations of Representative Democracy and its Challenges».

Tid og sted: , Seminarrom 750, Eilert Sundts hus (B-blokka)

The ongoing Young CAS project on Democracy's Reach in India is organizing a series of workshops on Indian politics.

Tid og sted: , Eilert Sundts, aud. 4

Ønsker du å lære mer om og bli kjent med din kompetanse som stats- og samfunnsviter? Få erfare hvordan det er å jobbe prosjektbasert i grupper for å svare på reelle problemstillinger og løse aktuelle oppgaver bestemt av en arbeidsgiver?

Tid og sted: , Eilert Sundts hus, Aud. 1 og 2

I anledning at studieprogrammene Internasjonale studier, Offentlig administrasjon og ledelse og Peace and Conflict studies fyller 20 år i år, inviterer Institutt for statsvitenskap våre alumner, nåværende studenter, ansatte og venner for å feire sammen med oss.

Vi fortsetter jubileumshøsten med INTER den 19.september og OFFADM den 21.september!

Tid og sted: , Auditorium 1, Eilert Sundts hus

Lurer du på hvordan metodekunnskapene og -ferdighetene du utvikler i statsvitenskapsstudiet kan brukes i arbeidslivet, og vil du vite mer om hva slags metodekompetanse ulike virksomheter har behov for nå og i fremtiden?

Tid og sted: , Blindern Campus, University of Oslo

University of Oslo and EITM Europe are inviting PhD-students and junior faculty to our 2023 Summer Institute «Testing Empirical Implications of Theoretical Models of Parliamentary Politics and Populism».

Tid og sted: , Eilert Sundts, aud. 3

Lurer du på hvordan livet som studentpraktikant på en norsk utenriksstasjon er? Ønsker du tips og triks til hvordan skille deg ut i søknadsprosessen? Eller vil du vite hvordan du som statsvitenskapsstudent får bruk for ferdighetene dine i praksis?

Tid og sted: , U1, Eilert Sundts hus

Opplysning eller underholdning?

Har du en skrivespire i deg og interesserer du deg for politikk? Kanskje ønsker du å kombinere politikk- og samfunnsforståelse med gode skriveferdigheter i jobb etter studier? Tirsdag 21. mars inviterer ALU til panelsamtale om politisk journalistikk!