Ledige stillinger som kollokviementor

Vil du være med på å gi medstudenter en god start på kollokviearbeid, og samtidig få unik og relevant erfaring? Søk lønnede studentstilling som kollokviementor!

Hva gjør du som kollokviementor?

En kollokviementor er en student ved Institutt for statsvitenskap som følger ferske studenter i kollokviegrupper gjennom semesteret.

En kollokviementor er ikke en seminarleder. Du skal organisere treffene i kollokviegruppene, ikke undervise. Underviserne i emnet vil tilby undervisningsmateriale som kollokviegruppene kan bruke i møtene.

Som kollokviementor vil du få ansvar for én eller flere grupper studenter som ønsker å være med i en kollokviegruppe med kollokviementor. Noen av gruppene vil være engelskspråklige.

Kollokviegruppene på STV1300 vil våren 2023 møtes ukentlig fra uke 5 / 6 og i 10 uker. De vil gå gjennom pensum, løse oppgaver og diskutere temaer innenfor emnet sammen. Arbeidsmengden anslås å være 2-4 timer i uka i ti uker, i tillegg til 2 timer opplæring i forkant.

Vi søker deg som:

• er programstudent ved Institutt for statsvitenskap
  • ønsker å bidra til godt læringsmiljø for de nye studentene gjennom hele vårsemesteret
  • er pålitelig
  • liker å jobbe med mennesker
  • er strukturert/planmessig
  • er tilgjengelig for jevnlige kollokvietreff i den aktuelle tidsperiodene
  • kan gjøre jobben på norsk eller engelsk

Det er en fordel om du har tatt STV1300 eller et tilsvarende emne tidligere.

Lønn

• Timelønn er 186,00 per time.

Innhold i søknaden

Søknaden skal være kortfattet, og bør si noe om din motivasjon og egnethet for å være kollokviementor.

Spørsmål?

Ta kontakt på post@stv.uio.no.

Publisert 8. des. 2022 09:24 - Sist endret 4. apr. 2023 11:19