Lynraske studenter parkerte de ansatte

Utfordreren "Psykologforeningens disipler" satte ansattlagene på plass under årets Holmenkollstafett. Vi gratulerer med flott innsats!

Holmenkollen 2014

En utfordrer til den tradisjonsrike konkurransen mellom LCBC og PSI Admin stakk i år av med gullpinnen under årets Holmenkollstafett. De unge viste seg å være både yngst og sprekest.

Tok innersvingen

Studentlaget «Psykologforeningens disipler» må ha truffet max på både form og treningsforberedelser fysisk så vel som psykisk, for laget tikket inn på den raskeste rundetiden av PSI-lagene under "Vårens vakreste eventyr - Holmenkollstafetten 2014". Dessuten deltok laget i en annen klasse; Mix flest kvinner.

LCBC endte på 89. plass med nest beste rundetid, mens administrasjonen ved PSI løp seg frem 179 plasser. Likevel har de 4 lange minutter å ta igjen LCBC på, pluss ytterligere et drøyt halvminutt på studentlaget, om de har ambisjoner om noen gang i uoverskuelig fremtid å trone øverst på PSI-pallen.

Vi gratulerer alle sprekinger ved PSI med vel gjennomført løping!

Av Svein Harald Milde
Publisert 22. mai 2014 16:25 - Sist endret 26. feb. 2016 13:02