Utvekslingsmuligheter ved UC Berkeley

Vil du oppleve undervisning i verdensklasse på et grønt og levende campus i hjertet av California? Møt utvekslingsteamet ved UC Berkeley 12. februar!

Bildet kan inneholde: bygning, himmel, sky, eiendom, på dagtid.

University of California, Berkeley kommer på besøk for å informere om utvekslingsmuligheter for HF- og SV-studenter.

UC Berkeley er et av USAs beste universiteter. På Berkeley befinner du deg i et rolig bysamfunn, og storbyen San Francisco er en halvtime unna med tog. Her får du faglige utfordringer av toppforskere på mange fagfelt, innen f.eks. språk, litteratur, områdestudier, historie, filosofi, musikk og film og sosiologi.

Se avtalesidene for mer informasjon: Utvekslingsavtaler med University of California Berkeley - Universitetet i Oslo (uio.no)

Velkommen

Det samfunnsvitenskapelige fakultet i samarbeid med Det humanistiske fakultet
Publisert 2. feb. 2024 11:58 - Sist endret 2. feb. 2024 11:58