Studenttilværelsen er i gang, hva nå?

Nysgjerrig på hvordan du kan bruke studietiden til å utforske mulighetene din utdanning gir deg?

Jente i hvit t-skjorte som smiler.

Gratulerer med valget av utdanning og velkommen til Det samfunnsvitenskapelige fakultet! Utdanning er for mange det viktigste karrierevalget man tar i løpet av livet. Studietiden kan og bør brukes til å utforske hvilke muligheter utdanningen gir deg og ikke minst hva som motiverer deg videre.

I denne presentasjonen får du tips til studietiden og et innblikk i hvilke muligheter som finnes både sosialt og for å bygge verdifull erfaring. Vi vil også se på jobbmuligheter når du studerer på SV-fakultetet. Vi har en rykende fersk kandidatundersøkelse med informasjon om hva våre kandidater har gjort i studietiden, og hvor de jobber etterpå som vi gjerne vil dele med deg.

Du får møte UiO Karriere. Som bachelorstudent på SV-fakultetet får du nemlig tilgang til seks karriereemner som følger deg gjennom hele graden. Gjennom disse emnene skal du få innsikt i hvordan du kan starte prosessen med å se fremover. I dette løpet vil du legge merke til hva du kan gjøre allerede dette semesteret og se hvor veien går videre.

Arrangementet anbefales for deg som starter på 1. året på Bachelor.

Du vil møte:
Gisle Hellsten, UiO Karriere