English version of this page

Tidligere konferanser

EU-SPRI konferansen 2021: Science and Innovation – an uneasy relationship?

Tid og sted: 9. juni 2021 – 11. juni 2021, virtuell konferanse

EU-SPRI er et Europeisk nettverk for studier av forsknings- og innovasjonspolitikk.

Temaet for årets konferanse EU-SPRI 2021 er "Science and Innovation – an uneasy relationship? Rethinking the roles and relations of science, technology and innovation policies"

Den årlige konferansen arrangeres i år av Senter for teknologi, innovasjon og kultur (TIK), i samarbeid med NIFU.

Konferansen er delt inn i tre hovedtema:

• Addressing the role of research and innovation in times of crises
  • Impact, excellence and beyond: Reframing the science-society relationship
  • Technology push or societal change – the widening scope of STI policies in sustainability transitions

Mer enn 160 faglige innlegg presenteres på konferansen og hovedtalere inkluderer blant annet John-Arne Røttingen, Gemma Derrick, Paula Kivimaa, Susana Borras, Iris Wanzenböeck.

For mer informasjon og program se konferansens egne nettsider: www.euspri2021.no.

Arrangør: INTRANSIT, OSIRIS, NIFU, R-QUEST og Universitet i Oslo

Jubileumskonferansen 2019: TIK 20 år

Tid og sted: 20. mars 2019 10:00 – 18:00, Aud. 1, Eilert Sunds hus

TIK- senteret ønsker ansatte, studenter, venner og samarbeidspartnere velkommen til feiring! Konferansen vil foregå på engelsk.

Arrangør: TIK-senteret

Publisert 4. juni 2024 10:46 - Sist endret 24. juni 2024 15:08