Jubileum for Teknovatøren

Studentmagasinet Teknovatøren feirer 10 utgaver, og markerte jubileet med stand og kake. TIK gratulerer!

Bilde av Teknovatørens stand.
Studentene står på stand. Fra venstre: Bjørnar Berntsen, Martin Gulseth og Ingrid P. Gulbrandsen. Foto: Silje R. Morsman.

Jubileumsutgave

Teknovatøren, TIK- og ESST-studentenes egenproduserte magasin, feirer sin utgave nr. 10 siden den spede starten i 2010. Jubileumsutgaven heter passende nok Human Performance. Den er å finne på stativ i Eilert Sundts hus og Frederikke, samt digitalt på Teknovatørens hjemmeside.

Gikk som varmt hvetebrød

Teknovatøren feiret med jubileumsstand der de delte ut kake og gratiseksemplarer av alle sine utgivelser. Et selvsagt innslag på standen var avtroppende redaktør Martin Gulseth, som var fornøyd med at både kake og magasiner gikk som varmt hvetebrød.

Vi håper på en like rik framtid som fortid, og håper leserne finner tematikken vår like spennende i årene som kommer! - Martin Gulseth, redaktør.

TIK-senteret gratulerer Teknovatøren med 10 interessante, givende og morsomme utgaver, og vi gleder oss til å lese de neste 10.

Publisert 3. feb. 2016 15:17 - Sist endret 14. mai 2024 14:07