Informasjonsmøte om STV1550 – Arbeidslivsrelevant prosjektarbeid

Ønsker du å lære mer om og bli kjent med din kompetanse som stats- og samfunnsviter? Få erfare hvordan det er å jobbe prosjektbasert i grupper for å svare på reelle problemstillinger og løse aktuelle oppgaver bestemt av en arbeidsgiver?

Bildet kan inneholde: håndskrift, font, gest, samfunnet, mennesker.

Illustrasjonsbilde

STV1550 – Arbeidslivsrelevant prosjektarbeid * gir deg akkurat denne muligheten! Et viktig formål med emnet er at du skal få erfare relevansen av din egen utdannelse for det arbeidslivet som møter deg etter studiene. Vi samarbeider med aktuelle arbeidsgivere, bedrifter og organisasjoner, som bidrar med reelle problemstillinger gruppene skal jobbe med.

Les om erfaringene til studentene som deltok høsten 2023, og kom på informasjonsmøte den 6.mars!

Jo Sigurd Barlien fra Offentlig administrasjon og ledelse forteller om opplevelsen med STV1550 og oppgaven fra Riksrevisjonen høsten 2023.

Gjennom prosjektarbeid i grupper og organisert seminarundervisning lærer du å reflektere over egne kunnskaper, ferdigheter og kompetanse på en systematisk måte. Du får reell trening i å kommunisere med ulike parter, samt å formidle fag og funn på forskjellige måter.

Den 6.mars vil vi presentere emnet sammen med Karrieretjenestene på UiO og studenter som tok deltok i høst, samt svare på spørsmål.

STV1550 er et tilbud til studenter i femte semester av bachelor i statsvitenskap og offentlig administrasjon og ledelse (fordypningene OADM, STV og SOS), men du er hjertelig velkommen til å høre mer om dersom du er tidligere i løpet også.

Vi serverer kaffe og noe søtt, så meld deg på her!

Publisert 29. mars 2023 13:01 - Sist endret 24. juni 2024 08:51